GRUPĖS, SEMINARAI, PASKAITOS (Atnaujinta 2018-03-01)
Registracija tel. 8 (46) 342 253 (jei nenurodyta kitaip).
BALANDŽIO MĖNESĮ
ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS
9 d., 16 d., 23 d., 30 d. 13.00 val. (kiekvieną pirmadienį) - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams (atvira, skelbiama švietimo sk. planuose) – 226 kab., veda I.Tertelienė;
10 d. 13.00 val. - ikimokyklinio ugdymo pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.) - 226 kab., veda N. Šašilkina;
12 d. 13.00 val. - mokyklų psichologams - 227 kab., veda R. Zinkevičienė;
12 d. 14.00 val. - mokyklų pedagogams (lietuvių k.) - 226 kab., veda L. Brazdeikienė;
26 d. 13.00 val. - mokyklų socialiniai pedagogai - 227 kab., veda D. Kujalienė.
GRUPĖS TĖVAMS
1. 9.00 val. (kievieną trečiadienį) - „Laiptai. Kartu gali būti lengva“ (edukacinė) – 227 kab., veda Mindaugas Radušis, Giedrė Paulauskienė. Registruotis tel. 846 34 2253.
2. 10.00 val. (kievieną trečiadienį) - Šeimos įgūdžių paskaitos tėvams (edukacinė) – 122 kab., veda Rasa Zinkevičienė. Registruotis tel. 846 34 2253.
3. 14.30 val. (kiekvieną antradienį) - Vaikų auklėjimo kompetencijų tobulinimas (edukacinė) - 227 kab., veda Nadiežda Šašilkina. Registruotis tel. 846 34 2253, 8 645 47 708.
4. 17.30 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - grupė žmonėms patyrusiems netektį (nuo 17 m. ir suaugusiems) - 227 kab., veda Nadiežda Šašilkina (registruotis tel. 8 645 47 708).
5. 9.00 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira) - 122 kab., veda Dalia Bortnikienė. Registruotis tel. 846 34 2253.
6. 9.00 val. (kiekvieną penktadienį) - Darbo ir šeimos vaidmenų derinimas - 227 kab., veda Aušra Žiobakienė. Registruotis tel. 846 34 2253.
PASKAITOS
PSICHOLOGIJOS PASKAITOS
Tema |
Psichologas |
1. Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. Pedagogams ir tėvams. |
Dalia Bortnikienė. |
1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija? 2. Vaiko amžiaus tarpsnių psichologiniai dėsningumai. 3. Kaip jaukintis egzaminų baimę? |
Rasa Zinkevičienė |
1. Paauglystės amžiaus ypatumai. 2. Psichologinė branda, ruošiantis į pirmą klasę. 3. Patyčios gali liautis. 4. Elektroninės patyčios. |
Džiuljeta Raščiuvienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams: 1. Vaikų pyktis ir agresyvi energija. Susitvarkymo su pykčiu būdai. 2. Kai vaikas nenori į darželį. Išsiskyrimo nerimas. 3. Vaikas ruošiasi į mokyklą (priešmokyklinė gr.) 4. Vaikai ir netektys. 5. Mažųjų baimės. Kaip gali padėti tėvai. 6. Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams) Mokykloms: 1. Mokyklos psichologo darbo specifiškumas (VGK pirmininkams ir mokyklos vadovams). 2. Psichologinė krizė mokykloje. Kaip gali padėti mokytojas? |
Aušra Žiobakienė |
Pedagogams ir tėvams. 1. Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai 2. Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje 3. Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje. |
Vidas Karvelis |
1. Kokie iššūkiai laukia penktoko? 2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui? 3. Paauglystės pamokos suaugusiems 4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma? 5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją? 6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje |
Mindaugas Radušis |
1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės. 2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems. 3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų. 4. Egzaminų baimės įveika. 5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje. |
Dalia Kujalienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams. 1. Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais. 2. Streso įveikimo būdai. |
Liana Brazdeikienė |
1. Kuriame mokyklą be patyčių. 2. Krizių intervencijamokykloje; 3. Pažeidžiamumas ir galimybės paauglystėje. |
Indrė Žutautaitė |
1. Emocinio imuniteto stiprinimas I ir II dalys – pedagogams (iki 1,5 val.) 2. Kaip ugdyti vaiko emocinį intelektą? - tėvams, pedagogams (iki 1,5 val.) 3. Streso prigimtis ir įveika – pedagogams (iki 1,5 val.) 4. Kaip bendrauti su šiuolaikiniais vaikais? (Bendravimas pagrįstas bendradarbiavimu) – pedagogams (iki 1,5 val.) |
Renata Kupšytė |