GRUPĖS, SEMINARAI, PASKAITOS (Atnaujinta 2018-03-01)

Registracija tel. 8 (46) 342 253 (jei nenurodyta kitaip).

 

BALANDŽIO MĖNESĮ

ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS

9 d., 16 d., 23 d., 30 d. 13.00 val. (kiekvieną pirmadienį) - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams (atvira, skelbiama švietimo sk. planuose) – 226 kab., veda  I.Tertelienė;

10 d. 13.00 val. - ikimokyklinio ugdymo pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.) - 226 kab., veda N. Šašilkina;

12 d. 13.00 val. - mokyklų psichologams - 227 kab., veda R. Zinkevičienė;

12 d. 14.00 val.  - mokyklų pedagogams (lietuvių k.) - 226 kab., veda L. Brazdeikienė;

26 d. 13.00 val. -  mokyklų socialiniai pedagogai - 227 kab., veda D. Kujalienė.

 

GRUPĖS TĖVAMS 

1.  9.00 val. (kievieną trečiadienį) - „Laiptai. Kartu gali būti lengva“ (edukacinė) – 227 kab., veda Mindaugas Radušis, Giedrė Paulauskienė. Registruotis tel. 846 34 2253.

2. 10.00 val. (kievieną trečiadienį) - Šeimos įgūdžių paskaitos tėvams (edukacinė) – 122 kab., veda Rasa Zinkevičienė. Registruotis tel. 846 34 2253.

3. 14.30 val. (kiekvieną antradienį) - Vaikų auklėjimo kompetencijų tobulinimas (edukacinė) - 227 kab., veda Nadiežda Šašilkina. Registruotis tel. 846 34 2253, 8 645 47 708.

4. 17.30 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - grupė žmonėms patyrusiems netektį (nuo 17 m. ir suaugusiems) - 227 kab., veda Nadiežda Šašilkina (registruotis tel. 8 645 47 708).

5.  9.00 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira) - 122 kab., veda Dalia Bortnikienė. Registruotis tel. 846 34 2253.

6.  9.00 val. (kiekvieną penktadienį) - Darbo ir šeimos vaidmenų derinimas - 227 kab., veda Aušra Žiobakienė. Registruotis tel. 846 34 2253.

 

PASKAITOS

PSICHOLOGIJOS PASKAITOS

 Tema

 Psichologas

1. Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. Pedagogams ir tėvams.

 Dalia Bortnikienė.

1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija?

2. Vaiko amžiaus tarpsnių psichologiniai dėsningumai.

3. Kaip jaukintis egzaminų baimę?

 Rasa Zinkevičienė

1.  Paauglystės amžiaus ypatumai.

2.  Psichologinė branda, ruošiantis į pirmą klasę.

3.  Patyčios gali liautis.

4.  Elektroninės patyčios.

Džiuljeta Raščiuvienė

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams:

1.  Vaikų pyktis ir agresyvi energija. Susitvarkymo su pykčiu būdai.

2.  Kai vaikas nenori į darželį. Išsiskyrimo nerimas.

3.  Vaikas ruošiasi į mokyklą (priešmokyklinė gr.)

4.  Vaikai ir netektys.

5.  Mažųjų baimės. Kaip gali padėti tėvai.

6.  Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams)

Mokykloms:

1.  Mokyklos psichologo darbo specifiškumas (VGK pirmininkams ir mokyklos vadovams).

2.  Psichologinė krizė mokykloje. Kaip gali padėti mokytojas?

 Aušra Žiobakienė

Pedagogams ir tėvams.

1.  Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai

2.  Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje

3.  Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje.

Vidas Karvelis

1. Kokie iššūkiai laukia penktoko?

2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui?

3. Paauglystės pamokos suaugusiems

4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma?

5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją?

6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje

 Mindaugas Radušis

1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės.

2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems.

3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų.

4. Egzaminų baimės įveika.

5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje.

 Dalia Kujalienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams.

1.  Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.

2.  Streso įveikimo būdai.

 Liana Brazdeikienė

1. Kuriame mokyklą be patyčių.

2. Krizių intervencijamokykloje;

3. Pažeidžiamumas ir galimybės paauglystėje.

Indrė Žutautaitė

1. Emocinio imuniteto stiprinimas I ir II dalys – pedagogams (iki 1,5 val.)

2. Kaip ugdyti vaiko emocinį intelektą? - tėvams, pedagogams (iki 1,5 val.)

3. Streso prigimtis ir įveika – pedagogams (iki 1,5 val.)

4. Kaip bendrauti su šiuolaikiniais vaikais? (Bendravimas pagrįstas bendradarbiavimu) – pedagogams (iki 1,5 val.)

 Renata Kupšytė