lten

GRUPĖS, SEMINARAI, PASKAITOS

Registracija tel. 8 (46) 342 253 (jei nenurodyta kitaip).

 GRUODŽIO MĖNESĮ

ATVEJO ANALIZĖS, SAVITARPIO PARAMOS IR SAVITARPIO PAGALBOS GRUPĖS

4 d., 11 d., 18 d. 13.00 val. (kiekvieną pirmadienį) - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams (atvira, skelbiama švietimo sk. planuose) – 226 kab., veda Gintarė Jonaitienė;
5 d., 12 d., 19 d. 13.00 val. (kiekvieną antradienį) - ikimokyklinio ugdymo pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.) - 226 kab., veda Nadiežda Šašilkina;
5 d., 12 d., 19 d. 15.30 val. (kiekvieną antradienį) - mokyklų pedagogams (lietuvių k.) - 226 kab., veda Indrė Žutautaitė;
7 d. 13.00 val. - mokyklų socialiniams pedagogams - 227 kab., veda Dalia Kujalienė;
8 d., 15 d., 22 d., 29 d. 13.00 val. (kiekvieną penktadienį) - mokyklų pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.) - 227 kab., veda Aušra Žiobakienė;
12 d. 14.00 val. - mokyklų vadovams - 227 kab., veda Rasa Zinkevičienė;;
14 d. 14.00 val. - ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovams - 226 kab., veda Liana Brazdeikienė;
14 d. 13.00 val. - mokyklų psichologams - 227 kab., veda Rasa Zinkevičienė;

LAPKRIČIO MĖNESĮ

ATVEJO ANALIZĖS, SAVITARPIO PARAMOS IR SAVITARPIO PAGALBOS GRUPĖS

 6 d., 13 d., 20 d., 27 d. 13.00 val. (kiekvieną pirmadienį) - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams (atvira, skelbiama švietimo sk. planuose) – 226 kab., veda Gintarė Jonaitienė;
 7 d., 14 d., 21 d., 28 d. 13.00 val. (kiekvieną antradienį) - ikimokyklinio ugdymo pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.)  - 226 kab., veda Nadiežda Šašilkina;
 7 d., 14 d., 21 d., 28 d. 15.30 val. (kiekvieną antradienį) - mokyklų pedagogams (lietuvių k.) - 226 kab., veda Indrė Žutautaitė;
 9 d. 14.00 val. (antrą mėnesio ketvirtadienį) - ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovams - 122 kab., veda Liana Brazdeikienė;
 9 d. 14.00 val. - mokyklų socialiniams pedagogams - 227 kab., veda Dalia Kujalienė;
 10 d., 17 d., 24 d. 13.00 val. (kiekvieną penktadienį) - mokyklų pedagogams (įstaigų, kuriose ugdymas vykdomas rusų k.) - 227 kab., veda Aušra Žiobakienė.
 28 d.14.00 val. - mokyklų vadovams - 227 kab., veda Rasa Zinkevičienė;
 30 d. 13.00 val. - mokyklų psichologams - 227 kab., veda Rasa Zinkevičienė;
 
GRUPĖS TĖVAMS
 
   17.30 val. (kiekvieną antradienį) - terapinė grupė (pirmas susitikimas yra individualus) -  veda Gintarė Jonaitienė;
   9.00 val. (kievieną trečiadienį) - „Laiptai. Kartu gali būti lengva“ (edukacinė) –  227 kab., veda Mindaugas Radušis, Giedrė Paulauskienė;
  10.00 val. (kievieną trečiadienį) - „Mokykla tėvams ir auklėtojams" (edukacinė) – 122 kab., veda Rasa Zinkevičienė;
  16.30 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - grupė žmonėms patyrusiems netektį (nuo 17 m. ir suaugusiems) - 227 kab., veda Nadiežda Šašilkina (registruotis tel. 8 645 47 708);
  11.30 val. (kiekvieną ketvirtadienį) - „Šeimos ir darbo vaidmenų derinimas“ (atvira) – 226 kab., veda Gintarė Jonaitienė.

 

 

SEMINARAI

Spalio 25 d. 9.00 val. "Mokyklos psichologo darbas - mokslo naujienos" - 122 kab., veda Vidas Karvelis.     Internetinė registracija į seminarą - čia.

PASKAITOS

PSICHOLOGIJOS PASKAITOS

 Tema

 Psichologas

1. Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. Pedagogams ir tėvams.

 Dalia Bortnikienė.

1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija?

2. Vaiko amžiaus tarpsnių psichologiniai dėsningumai.

3. Kaip jaukintis egzaminų baimę?

 Rasa Zinkevičienė

1.  Paauglystės amžiaus ypatumai.

2.  Psichologinė branda, ruošiantis į pirmą klasę.

3.  Patyčios gali liautis.

4.  Elektroninės patyčios.

Džiuljeta Raščiuvienė

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams:

1.  Vaikų pyktis ir agresyvi energija. Susitvarkymo su pykčiu būdai.

2.  Kai vaikas nenori į darželį. Išsiskyrimo nerimas.

3.  Vaikas ruošiasi į mokyklą (priešmokyklinė gr.)

4.  Vaikai ir netektys.

5.  Mažųjų baimės. Kaip gali padėti tėvai.

6.  Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams)

Mokykloms:

1.  Mokyklos psichologo darbo specifiškumas (VGK pirmininkams ir mokyklos vadovams).

2.  Psichologinė krizė mokykloje. Kaip gali padėti mokytojas?

 Aušra Žiobakienė

Pedagogams ir tėvams.

1.  Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai

2.  Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje

3.  Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje.

Vidas Karvelis

1. Kokie iššūkiai laukia penktoko?

2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui?

3. Paauglystės pamokos suaugusiems

4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma?

5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją?

6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje

 Mindaugas Radušis

1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės.

2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems.

3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų.

4. Egzaminų baimės įveika.

5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje.

 Dalia Kujalienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams.

1.  Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.

2.  Streso įveikimo būdai.

 Liana Brazdeikienė

1. Kuriame mokyklą be patyčių.

2. Krizių intervencijamokykloje;

3. Pažeidžiamumas ir galimybės paauglystėje.

Indrė Žutautaitė

1. Emocinio imuniteto stiprinimas I ir II dalys – pedagogams (iki 1,5 val.)

2. Kaip ugdyti vaiko emocinį intelektą? - tėvams, pedagogams (iki 1,5 val.)

3. Streso prigimtis ir įveika – pedagogams (iki 1,5 val.)

4. Kaip bendrauti su šiuolaikiniais vaikais? (Bendravimas pagrįstas bendradarbiavimu) – pedagogams (iki 1,5 val.)

 Renata Kupšytė