- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustato mokinio (vaiko) žinių, mokėjimų, gebėjimų lygį ir jų atitiktį ugdymo programoms.
- Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus), pedagogus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, individualiųjų ugdymo programų rengimo klausimais, rekomenduoja mokiniui (vaikui) tinkamą ugdymo įstaigą.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, tėvams (globėjams) , kaip atpažinti mokinio (vaiko) specialiuosius ugdymo poreikius ir kaip jam padėti mokykloje, namuose, kokius alternatyvius mokymo būdus, metodus bei priemones taikyti ugdymo procese.
- Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių (nesant specialistų ugdymo įstaigoje ar kitais išskirtiniais atvejais).
- Atlieka šviečiamąjį darbą (paskaitos, pranešimai) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
LOGOPEDAS:
- Atlieka kalbos ir komunikacijos sutrikimų įvertinimą.
- Logopedinio įvertinimo rezultatus aptaria su pačiu asmeniu, jo tėvais (globėjais), ugdančiu pedagogu, rekomenduoja ugdymo įstaigą.
- Konsultuoja vaikus, tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus įvairiais kalbos ir komunikacijos sutrikimų klausimais.
- Teikia metodinę pagalbą tėvams (globėjams rūpintojams), pedagogams dėl asmenų , turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, ugdymo.
- Teikia logopedinę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimų, jeiguvaikas nelanko ugdymo įstaigos ar kitais išimtiniais atvejais.
TĖVŲ KONSULTAVIMAS
Specialistai |
Laikas |
Kabinetas |
Specialioji pedagogė |
Trečiadieniais 11.00 – 13. 00 |
203 kab. |
Logopedė |
|
223 kab. |
Logopedė |
Antradieniais 12.00 – 13.00 |
111 kab. |
Logopedė |
Trečiadieniais 12. 30 - 14.00 |
209 kab. |
Specialioji pedagogė |
Penktadieniais 10. 30 - 12.30 |
202 kab. |
Logopedė |
Penktadieniais 14. 00 - 15.00 |
208 kab. |