„Vaikų linija“ – tai pagalbos tarnyba vaikams ir paaugliams, teikianti nemokamą ir anonimišką pagalbą telefonu bei internetu. Organizacija įkurta 1997 m. Šiuo metu pagalbą vaikams ir paaugliams teikia apie 130 konsultantų, iš kurių – 120 savanorių.
„Vaikų linijos“ misija
Internetu ir telefonu teikti pagalbą vaikams ir paaugliams, priimant juos tokius, kokie jie yra. Kartu ieškoti atsakymų į rūpimus klausimus bei skatinti vaikus ir paauglius padėti sau ir vieni kitiems. Didinti suaugusių sąmoningumą, paaiškinant, dėl ko kenčia vaikai, bei supažindinant juos su būdais, kaip padėti vaikams.
„Vaikų linija“, teikdama pagalbą vaikams europiniu numeriu 116111, bendradarbiauja su Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos specialistais. Tai leidžia užtikrinti ne tik emocinės paramos vaikams prieinamumą, bet ir socialinių, teisinių konsultacijų bei paslaugų gavimą.
„Vaikų linija“ yra ilgametė Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos (LEPTA) narė, taip pat priklausanti tarptautinei organizacijai "Child Helpline International" (CHI), vienijančiai 173 vaikų linijas 142 pasaulio šalyse.
„Vaikų linija“ Lietuvoje veiklą organizuoja: VšĮ „Vaikų linija“ Vilniuje, Kauno vaikų gerovės centras "Pastogė", Kauno Dainavos jaunimo centras bei Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba.
Klaipėdos pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai reguliariai budi "Vaikų linijoje"