Kviečiame susipažinti su Klaipėdos PPT
Informacija lengvai suprantama kalba apie
Klaipėdos pedagoginę psichologinę tarnybą
|
|
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba. Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. © Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
|
|
![]() |
Kas yra Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba? Klaipėdos pedagoginę psichologinę tarnybą toliau šiame tekste vadinsime Tarnyba. Tarnyba yra Klaipėdos miesto organizacija. Tarnyboje dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:
|
|
|
|
Tarnybos darbuotojai dirba tam, kad Klaipėdos miesto vaikams ir mokiniams būtų lengviau bendrauti ir mokytis.
|
|
![]() |
Ką daro tarnyba?
• Konsultuoja vaikus, mokytojus ir tėvelius.
|
|
![]() |
Apie įvertinimą Tarnyboje atliekamas įvertinimas, kad nustatyti mokinio Specialiuosius ugdymosi poreikius ir rekomenduoti ugdymo pritaikymą ir švietimo pagalbą. Įvertinimas – tai tarnybos darbuotojų bendravimas su vaiku, mokiniu. Darbuotojai duoda vaikui, mokiniui atlikti tam tikrus darbus ir tikrina, ar teisingai darbas atliktas. |
|
![]() |
Specialieji Ugdymosi Poreikiai parodo kaip mokiniui sunku mokytis.
Specialieji Ugdymosi Poreikiai gali būti:
|
|
![]() |
Ugdymo pritaikymas yra būdai, kuriuos naudoja mokytojas, kad mokiniui būtų lengviau mokytis.
Švietimo pagalba yra pagalba, kurią teikia:
|
|
![]() |
Pavyzdžiui, mokiniui nesiseka mokslai. Todėl reikia mokiniui teikti pagalbą, kad jam būtų lengviau mokytis.
Kad sužinoti, kokią pagalbą reikia teikti, reikia Tarnyboje atlikti to mokinio įvertinimą.
Todėl mokykla surašo reikalingus dokumentus ir paduoda juos tėvams.
Tada tėvai registruoja vaiką vertinimui.
|
|
![]() |
Kad registruoti vaiką vertinimui, tėvai turi skambinti telefonu registratorei.
yra +370 699 10201.
Registratorė tėvams pasako kada jie gali ateiti į Tarnybą Tada tėvai atveda mokinį į Tarnybą, kad tarnybos logopedas, specialusis pedagogas, socialinis pedagogas, psichologas atliktų to mokinio įvertinimą.
|
|
![]() |
Kai įvertinimas atliktas, tėvai ateina į Tarnybą susipažinti su padarytu įvertinimu.
Kaip tėvai susipažįsta su įvertinimu? Tėvai perskaito kas parašyta pažymoje ir padeda savo parašą.
Pažyma yra dokumentas, kuriame parašyta kaip reikia padėti mokiniui, kad jam būtų lengviau mokytis.
Tarnyba į mokyklą perduoda Pažymą. Pažyma perduodama kompiuterio pagalba.
|
|
![]() |
Apie konsultavimą
Tarnyboje psichologai konsultuoja vaikus, mokinius, jų tėvus ir mokytojus.
Konsultacija yra pokalbis, kuriame vaikas, mokinys arba jo tėvai kalbasi su psichologu.
Vaikas, mokinys arba jo tėvai gali turėti daug konsultacijų.
Už konsultacijas pinigų mokėti nereikia, jei vaikas, mokinys lanko Klaipėdos miesto savivaldybės darželį ar mokyklą.
|
|
![]() |
Pavyzdžiui, vaikas blogai elgiasi su draugais ir mokytojais.
Tėvai pasitarę su mokytojais kreipiasi į Tarnybą ir registruojasi konsultacijai.
Kaip tėvai registruojasi? Jie skambina telefonu registratorei.
Registratorės telefono numeris yra +370 699 10201.
|
|
![]() |
Registratorė tėvams pasako kada jie gali ateiti į Tarnybą ir pasako kabineto numerį. Tada tėvai atveda mokinį į Tarnybą pasakytu laiku ir pasakytame kabinete susitinka su psichologu.
Psichologas kalbasi su mokiniu ar jo tėvais vieną kartą per savaitę.
|
|
![]() |
Tokių susitikimų gali būti daug.
Psichologas konsultuodamas padeda mokiniui geriau elgtis ir geriau sutarti su draugais ir mokytojais.
|
|
![]() |
Darbuotojams vadovauja direktorė Ulijana Petraitienė.
Susitikti su ja galite kiekvieną trečiadienį nuo 15:00 valandos iki 16:00 valandos Jeigu norite susitikti su direktore, Jūs turite iš anksto registruotis. Jeigu norite registruotis, galite:
Telefono numeris yra 0 46 345 420
|
|
![]() |
Jeigu norite gauti pagalbą dėl savo vaiko problemų, Jūs turite registruotis:
● paskambinti telefonu registratorei. Telefono numeris yra +370 699 10201.
● atsiųsti elektroninį laišką elektroniniu paštu. Elektroninis paštas yra
|
|
![]() |
Kaip rasti Tarnybą?
Ateiti arba atvažiuoti į Debreceno gatvę. Pastato numeris yra 41. Registratūra yra 217 kabinete, antrame aukšte.
Paspauskite nuorodą: https://klaipedosppt.lt/index.php/struktura-ir-kontaktai/kaip-mus-rasti |
|
![]() |
Kada dirba Tarnybos registratūra? Registratūra dirba: ● pirmadienį nuo 8:00 valandos iki 12:00 valandos ir nuo 12:45 valandos iki 17:00 valandos. ● antradienį nuo 8:00 valandos iki 12:00 valandos ir nuo 12:45 valandos iki 17:00 valandos. ● trečiadienį nuo 8:00 valandos iki 12:00 valandos ir nuo 12:45 valandos iki 17:00 valandos. ● Ketvirtadienį nuo 8:00 iki 12:00 valandos ir nuo 12:45 valandos iki 17:00 valandos. ● Penktadienį nuo 8:00 iki 12:00 valandos ir nuo 12:45 valandos iki 16:30 valandos. |
|
![]() |
Registratūra nedirba: ● kada darbuotojams yra pietų pertrauka nuo 12:00 valandos iki 12:45 valandos ● šeštadieniais ●sekmadieniais ●šventinėmis dienomis Dieną prieš šventę registratūra dirba 1 valanda trumpiau. |
|
![]() |
Šventinės dienos yra:
Velykų diena kiekvienais metais yra vis kita.
|
|
|
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Zita Stankaitienė Tekstą lengvai suprantama kalba vertino ... Teksto vertinimą koordinavo ... Iliustracijų šaltiniai: |

















