Jei tėvai ar mokytojai pastebi, kad vaikui sunkiai sekasi įsisavinti bendrojo ugdymo programą, jis nuolat gauna neigiamus mokymosi pasiekimų vertinimus mokykloje, yra verta įsitikinti, ar vaikas turi reikiamus ugdymosi gebėjimus, ar ugdymo procese jam nereikalinga papildoma pagalba.

                PPT specialistų komanda (psichologai, specialieji pedagogai, logopedai) atlieka asmenų nuo gimimo iki 21 m. nuodugnų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimą.  
         Įvertinimą atlieka:
   • Mokyklos vaiko gerovės komisija (toliau – Komisija);
   • Pedagoginė psichologinė tarnyba (ar Švietimo pagalbos tarnyba) (toliau – Tarnyba);
   • Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centras;
   • Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras;
 
Įvertinimo tvarka:
      1. Mokinio, ugdomo ikimokyklinio ugdymo mokykloje, bendrojo ugdymo mokykloje specialiųjų ugdymosi poreikių Įvertinimo ir specialiojo ugdymosi ir (ar) Švietimo pagalbos skyrimo tvarka vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024-08-30 įsakymu Nr. V-928 patvirtintu "Dėl mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašu"

     2. Vaiko, neugdomo mokykloje, vertinimas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių ir (ar) švietimo pagalbos skyrimo atliekamas tėvų prašymu. Tėvai (globėjai), kuriems kyla vaiko ugdymo sunkumų (kalbos, bendravimo, elgesio ir kitų) namuose, kreipiasi į Tarnybą dėl įvertinimo ir pateikia: prašymą Tarnybos vadovui, vaiko piešinių ar kitokių darbų ir prireikus vaiko sveikatos būklės įvertinimo dokumentų kopijas. Vertinimas vykdomas, vadovaujantis aukščiau paminėtu aprašu.

 Būtina išankstinė registracija  mob. tel. 8 699 10201

 
Copyright © 2023 KPPT. Visos teisės saugomos sukurta KPPT